sobota, 1. októbra 2016

Jemné dusené hovädzie



Moje deti len tak niečo nezjedia....keď máme na obed či večeru nejaké mäsko, tak musí byť šťavnaté, jemné, musí sa ľahko krájať a ľahko žuť...:-) Toto bolo také....pár minút na to, ako som urobila túto fotku boli taniere prázdne:-)
Ingrediencie:
300 g hovädzieho mäsa zo stehna
2 PL hladkej špaldovej múky
1 cibuľa
2 strúčiky cesnaku
1 ČL paradajkového pretlaku
Soľ
Vývar (použila som 1 ČL zeleninového dochucovadla z DM rozmiešaného v horúcej vode)
Postup:
Hovädzie mäso nakrájame na plátky, môžeme jemne naklepať (ja som neklepala, lebo som zabudla:-)), osolíme a obalíme v múke. Na kvapke oleja opečieme z oboch strán, aby sa ,,zatiahlo“. Vyberieme na tanier a do hrnca pridáme nakrájanú cibuľu, cesnak. Tiež opečieme, pridáme pretlak a premiešame. Vrátime opečené mäso a zalejeme vývarom, tak aby bolo mäso ponorené. Varíme na miernom ohni do mäkka (ja som varila v tlakovom hrnci 30 minút a mäso bolo akurát mäkučké). Hotové mäso vyberieme a šťavu precedíme cez jemné sitko... (nedajbože, aby moje deti našli v omáčke kúsky cibule alebo cesnaku :-)). Podávame s cestovinou, ryžou, zeleninou....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára